Asistent/ă personal/ă

Felicia - reteaua de farmacii

Dacă ești o persoană organizată, proactivă și orientată spre rezultate, aceasta poate fi oportunitatea perfectă pentru tine!

responsabilitățile tale vor include:
  • gestionarea agendei zilnice a superiorului, organizarea întâlnirilor și asigurarea unei comunicări eficiente;
  • pregătirea documentelor, rapoartelor și prezentărilor necesare pentru întâlniri;
  • coordonarea corespondenței interne și externe, gestionarea e-mailurilor și apelurilor;
  • asigurarea suportului administrativ în organizarea călătoriilor de afaceri și a evenimentelor importante;
  • păstrarea confidențialității și gestionarea informațiilor cu profesionalism.
ce căutăm:
  • abilități excelente de organizare, multitasking și prioritizare a sarcinilor;
  • capacitatea de a gestiona situațiile neprevăzute;
  • compatibilitate cu valorile FELICIA: responsabilitate, profesionalism, transparență, încredere, curaj și empatie;
  • experiența într-un rol similar;
  • comunicare clară și eficientă, atât verbală, cât și în scris;
  • cunoștințe avansate de utilizare a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint);
  • cunoșterea fluentă a limbilor Română și Rusă, Engleza - nivel intermediar;
ce oferim:
  • un mediu de lucru dinamic și profesionist, alături de o echipă dedicată și ambițioasă;
  • pachet salarial competitiv și beneficii atractive;
  • oportunitatea de a învăța lucruri noi și a participa la implementarea de proiecte interesante
Dacă te regăsești în descriere și ești pregătit să faci parte dintr-o echipă care susține generații sănătoase, te invităm să ne trimiți CV-ul tău la hr@felicia.md.

e-mail: hr@felicia.md

Felicia - reteaua de farmacii
Адрес
Кишинев, Чеканы, str. Nicolae Milescu Spătarul 36
Образование
Университет, институт
Опыт работы
От 1 года
Зарплата
Не указана
График работы
Полный день
Место работы
На территории работодателя