Cerințe:
- Studii superioare în domeniul economie, finanțe, comert;
- Operare PC - nivel avansat;
- Cunoașterea programului 1C;
- Capacitate de analiză și sinteză: gândire logică şi spirit analitic;
- Experiență în domeniu;
- Participarea activă la elaborarea bugetului;
- Executarea analizelor la solicitarea Conducerii Companiei și șefilor de departamente;
- Analiza stocurilor și rotației mărfurilor;
- Consolidarea datelor (venituri și cheltuieli) factice buget;
- Colaborarea cu şefii celorlalte departamente pentru optimizarea relaţionării între; departamente în ceea ce priveşte activitatea financiară;
- Propune soluții pentru optimizarea cheltuielilor.
De ce să te alături companiei VOLTA?
- Vei avea parte de angajare oficială într-un oficiu confortabil şi modern;
- Vei primi un salariu motivant şi întreg pachetul social;
- Vei avea posibilitatea de a participa la diverse cursuri de dezvoltare;
- Vei fi înconjurat de colegi pozitivi şi cu pasiune de muncă;
- Beneficiezi de un bon de masă la una din cele mai gustoase cafenele din oraş.
Candidații care corespund cerințelor, sunt rugați să expedieze CV-ul cu anexarea pozei la e-mail: hr@volta.md. Pentru mai multe detalii, contactează-ne la 079 996 399.
Vă rugăm să indicați postul pentru care optați.
Te așteptăm cu drag în echipa VOLTA!