Oferta și beneficiile:
- angajare oficială;
- compensarea cheltuielilor legate de utilizarea automobilului personal;
- bonusuri, beneficii și adaosuri consistente care vor dubla/tripla salariul;
- oficiu confortabil și condiții moderne de muncă (mun. Chișinău, str. Grenoble 149);
- sistem de instruire;
- posibilități de creștere în carieră;
- echipă tânără și prietenoasă;
- team-building-uri.
Activități:
- identificarea și atragerea noilor clienți (companii de construcții, comerț, designeri, arhitectori distribuitori din domeniu etc.);
- efectuarea apelurilor de ieșire către potențialii clienți;
- prezentarea și promovarea produselor on-line si offline;
- deplasări la potențialii clienți;
- întocmirea ofertelor comerciale, negocierea, încheierea și menținerea pe lungă durată a relațiilor și contractelor;
- întocmirea rapoartelor de activitate.
Profilul candidatului:
- ai vehicul personal, permis și experiență de conducere;
- ai vorbire corectă, ești carismatic și pozitiv;
- dorești independență financiară;
- ai cunoștințe și ai activat în domeniul vânzărilor în domeniul construcțiilor în funcție ce presupune comunicarea cu clienții;
- cunoști limba română, rusă;
- ai cunoștințe de MS Office, 1C, CRM (optional);
- ai citit cărți de vânzări și ai implementat tehnologii de vânzări;
- ai urmat cursuri de instruire în domeniul comunicării și vânzărilor;
- ai abilități excelente de comunicare, prezentare și relaționare cu clienții și colegii;
- ești disciplinat și ai abilități de a autoorganiza ziua de muncă;
- ești setat pentru îndeplinirea și supraîndeplinirea planului de vânzări în interesul companiei și cel personal.
Dacă Vă regăsiți în cele indicate mai sus, așteptăm CV-ul la adresa de e-mail: hr@gardecor.md.