Anunțăm poziția vacantă de agent reacție rapidă care va îmbunătăți experiența clienților noștri.
Despre noi
- Suntem o companie de top care implementează cu ajutorul tehnologiei de ultimă generație tratamente care redau zâmbetul și bucuria de a trăi.
- Oferim 2 tipuri de servicii: stomatologice și chirurgie estetică.
- Peste 5000 pacienți tratați.
- Peste 60 de angajați.
Descrierea jobului
Agentul va:
- Prelua și gestiona solicitările pacienților din rețelele de socializare (Facebook, Instagram, site – comentarii și mesaje);
- Răspunde prompt și profesional la întrebările și cerințele clienților;
- Ghida pacienții în procesul de programare a consultațiilor/procedurilor;
- Monitoriza mesajele și comentariile pe platformele de socializare și va asigura un răspuns rapid;
- Actualiza și va menține baza de date cu informațiile despre solicitările pacienților.
Vei fi privilegiat în cazul în care:
- Ai abilități excelente de comunicare în formă scrisă și orală;
- Ai capacitatea de a comunica clar și concis și de a răspunde prompt și profesionist clienților;
- Ai capacitatea de a prelucra informațiile corect și de a menține o înregistrare precisă a interacțiunilor cu clienții;
- Ai capacitatea de a lucra cu ChatGPT;
- Ai experiența de lucru în CRM, Excel, cu instrumentele Google Drive, MC Office și platforme de social media.
În ce condiții suntem dispuși să cooperăm:
- Program de lucru: luni - vineri 9:00 - 18:00, sâmbătă 9:00 - 14:00;
- Sistem de instruire și inducție de la A la Z.
Și în final, dacă citind cu atenție acest anunț, ați realizat că acesta este jobul la care visați de mult timp, așteptăm CV dvs la adresa de email hr@magnumclinic.md, cu tema email „Vreau să lucrez la Magnum Clinic în calitate de agent reacție rapidă.