Responsabilități:
- Inregistrarea pasagerilor și bagajelor acestora;
- Informarea pasagerilor cu privire la ora de decolare, întârzieri sau modificări ale zborului și oferirea de asistență în cazul întârzierei sau anulării acestora.;
- Colaborarea cu toate departamentele implicate în deservirea aeronavelor, raportarea către superiori a eventualelor probleme.
- Îndeplinirea altor sarcini conform specificului locului de muncă, respectând procedurile și normele interne, precum și reglementările legale în vigoare
Cerințe:
- Studii de bază: studii medii;
- Studii specifice sau alte forme de pregătire: cursuri de pregătire și perfecționare în domeniul serviciilor de handling aeroportuar și management (Safety & Security Training, Basic Handling Course, Dangerous Goods Training, Airside Safety Training). În cazul în care
- nu dispuneți de studii specifice, instruirile necesare vor fi organizate de către angajator în România;
- Limba engleză - nivel conversațional, citit, scris – nivel mediu;
- Experiența anterioară nu este obligatorie, însă reprezintă un avantaj
- Fără antecedente penale;
- Cunoștințe operare PC.
Beneficii și condiții:
- Angajare oficială, conform legislației în vigoare;
- Activitatea se desfășoară în ture, conform unui program flexibil;
- Instruire continuă pentru dezvoltarea abilităților;
- Traininguri de specialitate pentru a-ți îmbunătăți performanțele;
- Salariu motivant, achitat la timp.
Candidații sunt rugați să expedieze CV-ul cu poză la adresa
electronică: info.md@kronaero.com, cu mențiunea „ Agent Check-in”, sau să ne contacteze la numărul de telefon: 068296069.
Vă așteptăm cu drag în echipa noastră!