Cerinţe:
- Studii superioare;
- Experiență de planificare și organizare a lucrului;
- Punctualitate, responsabilitate şi executivitate;
- Cunoașterea limbii romana, rusa și engleza ;
- Permis de conducere cat “B”;
- Cunoasterea calculatorului (MS WORD, EXCEL).
Responsabilităţi:
- Identifica si selecteaza furnizorii in vederea achizitionarii materialelor de producere astfel incat acestia sa indeplineasca criteriile de pret, calitate si data de livrare impuse de companie;
- Mentine si dezvolta relatia de colaborare cu furnizorii, urmarind derularea corespunzatoare a contractelor comerciale (din punct de vedere al conditiilor comerciale, tehnice, financiare etc.);
- Monitorizeaza schimbarile pe piata, face predictii in ceea ce priveste evolutia preturilor si impactul acestora asupra activitatii viitoare a companiei
- Pregateste rapoarte periodice pentru conducerea companiei;
- Organizarea si efectuarea tuturor operatiunilor legate de achizitionarea materialelor
- Gestionarea stocurilor de material
- Perfectarea operatiunilor de import
Abilități:
- Excelente abilități organizatorice și multitasking
- Abilitati de comunicare excelente
- Integritate
- Entuziasm
Oferim:
- Program de lucru full-time de la 9:00-18:00;
- Salariu competitiv;
- Lucru in oficiu confortabil amplasat în centrul orașului;
- Conexiune telefonie mobilă corporativa.
Expediati CV-ul la adresa de e-mail hr@alba.md , indicind in tema scrisorii “Agent achizitii”.
Vor fi contactate doar persoanele selectate.