Ce vei face?
Vei organiza și administra cel mai bun restaurant, vei construi o echipă de profesioniști, care va fi gata oricând să primească cei mai dragi oaspeți, cu deservire impecabilă și bucate exceptional de gustoase după rețetele celui mai bun Chef.
Cum trebuie să fii:
- Onest și primitor, cu o prezență pozitivă și agreabilă;
- Cu excelente abilitati de comunicare si negociere;
- Un bun manager pentru echipa ta (mai mult de 10 angajați în subordine);
- Deschis spre colaborări și oferirea de feedback-uri.
Cerințe profesionale:
- Experienta în management de minim 3 ani (preferabil segment HORECA);
- Studii de calificare in domeniu (în domeniul industriei alimentare – constituie avantaj);
- Cunoștinte bune de legislatie și fiscalitate în domeniul calitatii și al industriei alimentare;
- Abilităti de relationare cu oamenii, de motivare a personalului, spirit de echipă;
- Orientare spre client, bun negociator si organizator;
- Masina personala (obligatoriu);
- Cunoasterea pietei HORECA si a particularitătilor acesteia.
Sarcini generale de muncă:
- Organizarea și administrarea restaurantului, a echipei și a resurselor acestuia;
- Colaborarea cu manageri din rețeaua de restaurant și oficiu central;
- Participarea la planificările și analizele strategice de dezvoltare a companiei.
Detalii despre job:
- Echipă tânără și dinamică.
- Salariu motivant, cu posibilitatea de personalizare conform experienței și cunoștințelor demonstrate în baza rezultatelor inteeerviului pe competențe.
Îți place anunțul, te vezi un leader în echipa noastră atunci expediază-ne CV-ul tău la adresa: hr@takumi.md specificând postul pentru care optezi. Telefon de contact: 068969669.
Doar candidatii preselectati în baza analizei CV-urilor li corespunderii cerintelor postului, vor fi contactati direct si invitati la un interviu in decurs de 5 zile.