Dacă ești o persoană ambițoasă, proactivă și sociabilă te invităm să faci parte din echipa noastră!
Responsabilități de bază:
- Plasarea comenzilor de marfă pentru magazin către furnizori;
- Organizarea și repartizarea lucrului în sala comercială;
- Monitorizarea și aplicarea în vînzare a promoțiilor;
- Efecturarea procesului de incasare în magazin;
- Soluționarea întrebărilor parvenite de la cumpărători.
Cerințe:
- Studii în domeniul economie, comerț, administrare vor fi binevenite;
- Experiența în vânzări, într-un post similar sau cu tangență de comerț este un avantaj;
- Comunicare fluentă în limba română și rusă;
- Capacitatea de a organiza activitatea echipei;
- Persoană amabilă, energică, responsabilă.
Noi vă oferim:
- Angajare oficială și pachet social deplin;
- Salariul achitat în termen, parte fixa si bonus pentru rezultate lunare;
- Perspectiva de creștere în carieră;
- Grafic de muncă stabil;
- Posibilitatea de a lucra într-o echipă tînără și activă.
Candidaţii interesaţi sunt rugaţi să expedieze CV-ul la adresa de e-mail: hr@nivalli.md sau ne contactați la numărul de telefon: 068686498.