Beneficii:
- Proiecte inovative și ambițioase;
- Instruiri gratuite de formare și dezvoltare personală și profesională;
- Echipă prietenoasă și un mediu de lucru profesionist;
- Facilități sportive pentru promovarea unui stil de viață sănătos și activ.
Responsabilităţi principale:
- Asigurarea neîntreruptă a funcţionării serverelor băncii, sucursalelor şi agențiilor.
- Întreţinerea funcţionării normale a reţelelor locale de calculatoare a băncii, sucursalelor şi agențiilor, expansiunea lor în cazul necesităţii conectării a noilor locuri de muncă.
- Efectuarea copiilor de rezervă a informaţiei bancare electronice.
- Asigurarea funcţionării serverelor poştei electronice.
- Acordarea şi întreţinerea funcţionalităţii aplicaţiilor de sistem pe servere şi la locurile de muncă a utilizatorilor.
- Asigurarea funcţionării serverelor virtualizate.
- Asigurarea funcţionării protecției antivirus, inclusiv servere și stații de lucru.
- Delimitarea drepturilor de acces a utilizatorilor la resursele reţelei, conform documentelor primite din secţia de securitate.
- Înregistrarea utilizatorilor noi a reţelei, blocarea la timp şi eliminarea ulterioară a utilizatorilor concediaţi, conform documentelor primite din secţia resurse umane.
- Setarea programelor de sistem şi aplicative la locurile de muncă.
- Aplicarea la timp a corectărilor şi a versiunilor noi a programelor de sistem şi aplicative.
- Studierea şi implementarea tehnologiilor avansate, a noilor programe de sistem, de reţea şi aplicative.
- Elaborarea și pregătirea la timp a schemelor și instrucțiunilor pentru echipamentele și comunicațiile utilizate în bancă.
Cerinţe faţă de candidat:
- Studii superioare tehnice.
- 1-2 ani experiență in muncă. Este binevenită experiența într-o bancă și/sau altă organizație mare pe o poziție similară.
- Diligență, punctualitate, disciplină, responsabilitate, capacitate de studiu.
- Acuratețe și atitudine serioasă față de obligațiunile de serviciu.
- Abilitați de comunicare, capacitate de lucru în echipă.
Funcția este localizată în: centrul orașului Chișinău.
Expediază CV-ul la adresa hr@ecb.md, indicând funcția pentru care candidezi.
Vor fi invitate la interviu doar persoanele selectate. În funcție de caz, CV-ul tău ar putea fi analizat și pentru alte poziții vacante din cadrul băncii.
Îți mulțumim pentru interes și te așteptăm cu drag în echipa BC„EuroCreditBank” SA!