Cerințe:
- Cunoștințe bune de folosire a calculatorului.
- Abilități excelente de planificare, organizare și gestionare a timpului, capacitate de multitasking și lucru cu termene limită.
- Limba română este obligatorie
- Atent/ă la detalii și grijă în îndeplinirea sarcinilor.
- Cunoștințe de bază ce reprezintă o aplicație mobilă sau un site web se consideră un plus.
Responsabilități:
- Comunicarea cu membrii companiei(Moldova și România) pentru a facilita cu succes dezvoltarea proiectelor.
- Acționați ca punct de legătură între client și echipă pentru a comunica obiectivele și scopurile clientului sub forma sarcinilor ce urmează a fi realizate.
- Comunicați și organizați prioritățile pentru echipa internă.
- Lucrați în colaborare cu dezvoltatorii noștri pentru a vă asigura că produsul final respectă specificațiile.
Beneficii
- Perioadă de instruire, cursuri și certificări susținute de companie pentru a încuraja dezvoltarea profesională continuă
- Program de lucru flexibil și libertate de a alege cea mai bună configurație de lucru: în birou sau în regim hibrid (2 zile de acasă și 3 zile de la birou)
- Lucrați cu cele mai noi și inovative tehnologii de pe piață.
- Sarcini și proiecte interesante pentru clienți din 11 industrii și 5 țări
- Cursuri de dezvoltare personală
- Un mediu în care încurajăm munca în echipă, ideile inovative și constructive.