Cerințe: calități și aptitudini necesare:
- Organizare, abilitati bune de comunicare si exprimare;
- O atitudine pozitivă și calmă;
- Capacitatea de a rezolva probleme și a lua decizii rapid;
- Un apetit pentru învățare continuă;
- Aptitudini matematice;
- Pasiune pentru vânzări;
- Experienta in domeniu de minim 1 an;
- Cunostinte PC;
- Profesionalism.
Responsabilități:
- Organizează și coordonează activitatea din magazin precum si echipa;
- Efectuarea consultațiilor tehnice față de produse;
- Verificarea stocurilor și a timpilor de livrare, precum și contactarea clienților;
- Transmiterea informațiilor agenților în vederea preluării clienților de către aceștia;
- Oferirea de suport si telefonic clienților magazinului;
- Consultanță în alegerea produselor, precum și alte sarcini legate de vânzări;
- Dezvoltarea de noi strategii de vânzări;
- Menținerea unei imagini impecabile, organizată și plăcută din punct de vedere estetic a magazinului;
- Rezolvarea în timp util preocupărilor clienților;
- Asigurarea respectării politicilor și procedurilor magazinului.
Beneficii:
- salariu motivant;
- mediu de lucru plăcut;
- posibilitate de promovare in interiorul companiei.
Vino alături de noi pe
Facebook: https://www.facebook.com/pit.moldova/about
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/pit-md/posts/
Youtube: https://www.youtube.com/@user-jj4cd2pp9i
Instagram: https://www.instagram.com/pit.moldova/?hl=en
Procedura de aplicare: persoanele interesate sunt invitate să expedieze la adresa de e-mail boico.alexei@polimetal.md cu mențiunea „administrator”, următoarele documente:
CV-ul actualizat;
Doar candidații selectați pentru interviu vor fi contactați.
Pentru întrebări adaugătoare vă rog să ne contactați:Tel: 079656500