Cerintele de baza ar fi urmatoarele:
- Supravegherea tehnica si mentinerea in stare functionala a imobilului si sistemelor ingineresti ale Bancii;
- Organizarea deservirii periodice a sistemelor ingineresti;
- Alcatuirea graficelor lucrarilor planificate inclusive reconstructia oficiilor;
- Supravegherea si monitorizarea lucrarilor conform proiectelor aprobate;
- Verificarea calitatii si cantitatii lucrarilor efectuate;
- Alcatuirea documentelor tehnice pentru otganizarea licitatiilor;
- Asigurarea si supravegherea functionarii echipamentelor tehnice;
- Evidenta si gestionarea bunurile aflate la Depozitul Central al Băncii;
- Inlocuirea la necesitate a persoanei responsabile de utomobilele bancii;
- Indeplinirea altor instructiuni primite de la superiori.
Cerinţe de calificare:
- Cunoștințe în domeniul construcțiilor;
- Studii medii speciale/superioare;
- Abilităţi organizaţionale şi de comunicare;
- Abilităţi de lucru în echipă;
- Rezistenţă la stres şi capacităţi de comunicare cu diferite persoane;
- Cunoaşterea limbilor română, rusă;
- Abilităţi PC;
- Disponibilitate, accesul permanent la telefon, reacţionarea rapidă la situaţiile de forţă majoră;
- Utilizarea automobilului.
Beneficii:
- Seminare și Traininguri
- Cursuri de Limba Engleză
- Experiență Internațională
- Academiile ProCredit
- Angajare Oficială din Prima Zi
- Salariu Fix Competitiv
- Control Medical
- Zi de Naștere Liberă și Plătită
- Pachet Social Complet
- Birou Modern și Confortabil
- Lucru de la distanță – 1 zi în săptamână
- Mediu de Lucru Prietenos
Daca sunteti cointeresati de aceasta pozitie vacanta, rugam sa aplicati CV-ul dvs si scrisoarea de motivatie pe urmatoarea adresa de e-mail: mda.resurse.umane@procredit-group.com.
Rugam sa mentionati pozitia vacanta pentru care ati aplicat CV-ul
Prelucrarea datelor de către Bancă se realizează în conformitate cu prevederile Legislației nr.133 din 08.07.2011, privind Protecția datelor cu caracter personal.