Responsabilități administrative:
- Monitorizarea activităților zilnice ale echipei de operatori în call center.
- Controlul respectării standardelor și procedurilor companiei în privința respectării script-urilor de comunicare, a introducerii și procesării datelor în CRM.
- Monitorizarea performanțelor individuale ale membrilor echipei.
- Generarea listelor spre apelare pentru chestionarea clienților.
- Furnizarea de rapoarte periodice și la solicitarea supervizorului privind performanța echipei.
- Elaborarea și evidența respectării graficului de lucru, a concediilor și a altor aspecte legate de resurse umane.
- Planificarea în comun cu supervizorul a activității echipei pentru a răspunde la volumele de apeluri și sarcinile care atribuite echipei.
- Înaintarea propunerilor pentru îmbunătățirea performanței echipei și eficientizarea proceselor.
Responsabilități operaționale:
- Efectuarea și preluarea apelurilor telefonice către/de la clienți în scopul:
- Oferirii suportului comercial cu privire la produsele și serviciile Companiei
- Evaluarea calității deservirii
- Confirmarea termenului de livrare și montare
- Gestionarea eficientă a mesajelor primite pe rețelele sociale, oferind răspunsuri prompte și informații relevante clienților.
- Comunicarea clară și coerentă pe rețelele sociale și în timpul apelurilor telefonice. Adaptarea la stilul de comunicare în funcție de context.
- Înregistrarea problemelor semnalate de către clienți și colaborarea cu alte subdiviziuni pentru soluționarea acestora într-un mod profesionist și eficient.
- Monitorizarea constantă a feedback-ului clienților pe rețelele sociale și raportarea acestuia echipelor relevante în vederea îmbunătățirii continue.
- Colaborarea strânsă cu departamentul calitate, vânzări și alte echipe pentru a furniza informație promptă și relevantă clienților.
Beneficii:
- Posibilitatea de a activa în cadrul unei companii aflate în proces de dezvoltare dinamică.
- Sarcini ambițioase, provocatoare și promițătoare.
- Dezvoltare profesională continuă.
- Salariu motivant, format din salariu fix + KPI.
- Beneficii non – financiare.
Program de lucru:
Luni - Vineri: 09:00 - 18:00
Sîmbăta – 09.00 – 15.00 (de serviciu, o data la 3 săptămîni)
Dacă te regăsești în descrierea de mai sus, trimite CV-ul la adresa: hr@novaporta.md, iar noi te vom contacta.