Oferim:
- Lucru stabil într-o echipă de succes;
- Salariu competitiv și achitat la timp;
- Pachet social complet.
Cerințe:
- Experiență de muncă în domeniu min. 1 an;
- Bune competențe organizaționale;
- Bune cunoștințe PC;
- Responsabilitate, onestitate și seriozitate.
Responsabilități:
- Monitorizarea lucrărilor efectuate de chiriași;
- Coordonarea și suportul chiriașilor în executarea reparațiilor în magazinele lor;
- Suport pentru departamentul tehnic până la deschiderea centrului comercial;
- Responsabil de monitorizarea și implementarea proceselor operaționale în centrul comercial;
- Completarea rapoartelor zilnice pe activitatea operațională;
- Completarea rapoartelor centralizate pentru prezentarea managementului;
- Raportarea către management a situațiilor de urgență;
- Coordonarea chiriașilor în tot ce ține de partea operaționala;
- Monitorizarea și controlul firmei de pază fizică în centrul comercial și executarea obligațiilor angajaților firmei de pază;
- Monitorizarea și controlul curățeniei si executarea obligațiilor angajaților firmei de curățenie;
- Monitorizare activității operaționale a centrului comercial.
Locația job: str. M. Sadoveanu 42/6.
Așteptăm CV-ul cu indicarea postului vacant pe adresa: hr@portmall.md
Informații suplimentare la tel.: 061 033 522