Responsabilităţi:
- Deservirea calitativă a clienților privind deschiderea/ închiderea/ gestionarea serviciilor bancare;
- Cunoașterea caracteristicilor tuturor serviciilor bancare pe care le oferim;
- Abilităţi în identificarea necesităţilor clienţilor, informarea, consultarea şi oferirea serviciilor profesioniste tuturor clienţilor curenţi şi potenţiali;
- Promovarea serviciilor oferite de Bancă;
- Cunoaşterea şi respectarea procedurilor interne ale Băncii.
Cerinţe:
- Studii superioare;
- Experienţă în domeniu nu este obligatorie;
- Abilităţi excelente de comunicare şi negociere;
- Abilităţi de lucru în echipă;
- Persoană deschisă, pozitivă şi tolerantă;
- Abordare proactivă la locul de muncă;
- Simţ dezvoltat al responsabilităţii, atenţiei şi punctualităţii;
- Abilităţi de soluţionare a situaţiilor de conflict;
- Cunoaşterea limbilor română, rusă.
Beneficii:
- Seminare și Traininguri
- Cursuri de Limba Engleză
- Experiență Internațională
- Academiile ProCredit
- Angajare Oficială din Prima Zi
- Salariu Fix Competitiv
- Control Medical
- Zi de Naștere Liberă și Plătită
- Pachet Social Complet
- Birou Modern și Confortabil
- Lucru de la distanță – 1 zi în săptamână
- Mediu de Lucru Prietenos
Daca sunteti cointeresati de aceasta pozitie vacanta, rugam sa aplicati CV-ul dvs si scrisoarea de motivatie pe urmatoarea adresa de e-mail: mda.resurse.umane@procredit-group.com.
Rugam sa mentionati pozitia vacanta pentru care ati aplicat CV-ul.
Prelucrarea datelor de către Bancă se realizează în conformitate cu prevederile Legislației nr.133 din 08.07.2011, privind Protecția datelor cu caracter personal.