Echipa Suport 24/24 este în căutarea unui coleg energic, deschis și comunicabil.
Obiectivul postului este de a oferi suport clienților/ potențialilor clienți ai băncii care apelează la serviciul suport.
ce vei face:
- vei fi responsabil de informarea clienților despre ofertele, produsele și serviciile băncii;
- vei oferi suport clienților în utilizarea cardurilor și gestionarea conturilor/cardurilor;
- vei oferi suport clienților în utilizarea aplicațiilor bancare;
- vei colabora cu alte echipe din cadrul băncii în vederea oferirii unui răspuns detaliat clienților;
ce căutam:
- dorință și abilități de învățare și dezvoltare continuă;
- cunoașterea fluentă a limbilor româna și rusa;
- abilitați excelente de comunicare;
- orientare către client;
- abilități de gestionare a situațiilor conflictuale;
- rezistență la stres;
ce beneficii vei avea:
- program individual de dezvoltare profesională şi avansare în carieră;
- bonus de performanță în dependență de rezultatele tale;
- instruirea continuă pentru dezvoltarea abilităților profesionale și personale;
- participarea la diferite cluburi de interes și team building-uri organizate de către echipa noastră;
- condiții avantajoase la produsele băncii pentru angajați.
Expediază CV-ul şi scrisoarea de intenţie: