Despre Noi:
Ne-am lansat în martie, 2013, în Republica Moldova, pentru a colora piața de electronice cu emoție, stil și creativitate. Scopul nostru este să dăruim fiecărui client o experiență deosebită în lumea digitală. Îl ajutăm să aleagă dispozitivul perfect pentru el, facem TEST DRIVE-uri și explicăm fără propoziții subordonate.
Responsabilități:
- Monitorizarea reclamațiilor, colectarea acestora și centralizarea informației într-un Plan comun de Reclamații;
- Comunicarea cu clienții, informarea lor despre rezolvarea problemei;
- Interacțiunea cu Echipa Vânzări, Managerii Regionali, Product Manageri, Directorul Comercial și Service Centrele autorizate;
- Dezvoltarea și îmbunătățirea proceselor existente pentru a obține un grad înalt de satisfacție a Clienților.
Cerințe:
- Studii superioare sau medii de specialitate;
- Experiența de lucru în domeniu - avantaj, dar nu este obligatorie;
- Abilități de comunicare eficientă verbal, aplanare a conflictelor, rezistență la stres;
- Cunoașterea limbilor române și ruse la nivel înalt.
Vei beneficia de următoarele condiții:
- Salariu motivant şi apreciere;
- Program de lucru: Luni-vineri, orele 9.00 - 18.00;
- Pachet social complet;
- Lucru într-o echipă tînără şi ambiţioasă.
Dacă ești interesat, trimite CV-ul la adresa hr@darwin.md indicând în subiect postul vacant.
De ce Darwin?: https://darwin.md/talente