Suntem în căutarea unui coleg talentat și orientat către rezultate pentru a se alătura echipei noastre energice.
Principalele atribuții:
- Conlucrarea directă cu sucursalele Băncii prin acordarea de suport/ răspunsuri la solicitări;
- Asigură executarea solicitărilor clienților, cu privire la alimentarea/ eliberarea mijloacelor bănești la cardul de plată, parvenite la sucursalele Băncii;
- Participă la implementarea/elaborarea serviciilor/tehnologiilor noi aferent produselor de card şi/ sau instrumentelor de plată, precum şi modernizarea/optimizarea celor existente;
- Contribuie la realizarea business planului de dezvoltare a produselor de card şi/ sau instrumentelor de plată;
- Participă la implementarea noilor tehnologii, implementarea noilor propuneri pentru îmbunătățirea şi perfecționarea acestora;
- Elaborează şi actualizează actele normative interne ale Băncii ce țin de domeniul cardurilor de plată şi/ sau instrumentelor de plată;
- Organizează păstrarea documentelor zilnice/de secretariat emise de Direcție, exercitarea controlului şi evidenței acestora, transmiterea în arhiva Băncii;
- Monitorizează zilnic soldurile conturilor bancomatelor și POS terminalelor Băncii, conturilor de tranzit cât și celor destinate achitărilor cu Sistemele internaționale de Plăți.
Cerințe faţă de candidați:
- Studii superioare în domeniu economic/financiar;
- Experiență în domeniu cel puțin 1 an de activitate;
- Cunoștințe specifice activității cu cardurile de plată, inclusiv cunoștințe tehnice privind modul de utilizare a aplicațiilor în domeniul cardurilor de plată: Vabank, Ecard, BankCard;
- Cunoștințe de bază în domeniul evidenței contabile bancare;
- Cunoașterea limbii de stat, limbii ruse și limbii engleze.
Persoanele interesate sunt invitate să prezinte CV-ul prin e-mail: hr@office.energbank.com.
Vor fi contactate doar persoanele selectate.
Îți mulțumim pentru interes! Ne vom bucura să ne cunoaștem și să facem echipă comună în cadrul Energbank!