Specialist Retenție

Moldtelecom

Tipul jobului: Full-time

Un Specialist Retenție este responsabil de gestionarea relațiilor cu clienții existenți pentru a asigura satisfacția acestora și a reduce rata de părăsire.

Responsabilități:

  • Oferă consultanță și suport profesional clienților, anticipează și oferă soluții optime în vederea retenției clienților.
  • Comunicarea directă cu clienții prin telefon, pentru a înțelege preocupările și a găsi soluții de fidelizare.
  • Dezvoltă proactiv relația cu clientul prin înțelegerea și oferirea răspunsului adecvat la solicitările clientului. Propune soluții de îmbunătățire a acțiunilor cu scop de sporire a gradului de satisfacție a acestora.
  • Participă la implementarea în campanii de retenție pentru a reduce churn-ul.
  • Intervine în toate procesele de reziliere, depistează și soluționează rapid situațiile de conflict.
  • Colaborează cu diverse echipe interne pentru a identifica nevoile clienților și pentru a asigura o experiență de customer care de înaltă calitate.

Cerințe:

  • Studii superioare (în domeniul telecomunicații, economie, afaceri).
  • Experiență anterioară în domeniul relațiilor cu clienții sau în strategii de retenție.
  • Abilități excelente de comunicare și negociere.
  • Orientare către soluționarea problemelor și obținerea satisfacției clientului.
  • Abilități de organizare și planificare.

CE OFERIM:

  • Pachet salarial competitive
  • Suport la dezvoltarea carierei
  • Traininguri și dezvoltare profesională
  • Reduceri pentru angajați (sport, odihna, pachet corporativ)
  • Evenimente și activități sociale

Aplicanţii sunt invitaţi să expedieze CV-ul la adresa cariera@moldtelecom.md, menţionînd postul pentru care aplică (Consultant vânzări prin canale alternative).

Doar candidaţii selectaţi vor fi contactaţi pentru a fi invitaţi la interviu

E-mail: cariera@moldtelecom.md

Moldtelecom
Adresa
Chișinău
Studii
Universitate
Experienta de munca
Orice
Salariu
Nespecificat
Grafic de munca
Full-time
Locul de muncă
În locația angajatorului