Cerințe față de candidat:
- Studii superioare juridice sau în domeniul resurselor umane;
- Experiență pe o poziție similară de la 1 an;
- Cunoștințe temeinice ale legislației muncii;
- Cunoștințe bune în operarea PC (softul UNA – va constitui un avantaj);
- Fluenţă în română, rusă;
- Capacitate ridicată de concentrare, multitasking, respectarea deadline-urilor.
Responsabilități de bază:
- Efectuarea angajărilor, demisiilor, transferurilor, conform solicitărilor zilnice;
- Întocmirea contractelor de muncă, acordurilor adiționale etc;
- Elaborarea și actualizarea fișelor de post;
- Cunoștințe în elaborarea statelor de personal;
- Participarea la elaborarea procedurilor interne de resurse umane;
- Prezentarea rapoartelor solicitate;
- Gestionarea procesului de recrutare: prelucrarea CV-urilor, organizarea și desfășurarea interviurilor pentru pozițiile vacante.
Ce vom oferi:
- Salariu motivant, negociat în cadrul interviului;
- Tichete de masă în valoare de 70 lei pentru fiecare zi lucrătoare;
- Creştere şi dezvoltare profesională continuă într-un mediu prietenos;
- Program de muncă: Luni - Joi: 8.00-17.00, Vineri: 8.00-14.00.
Dacă îți este interesantă oferta noastră, atunci expediază-ne CV-ul la hr@aridon.md și indică în subiectul mesajului ”Specialist resurse umane”.