Compania MIRAX a fost fondată de agenți imobiliari cu experiență pentru a oferi o gamă completă de servicii imobiliare de înaltă calitate.
Suntem în căutarea unui nou membru pentru echipa noastră, pe postul de Specialist în Resurse Umane.
Responsabilități:
- Dezvoltarea și implementarea unor strategii pentru a spori satisfacția și implicarea angajaților;
- Realizarea de sondaje și feedbackuri pentru a evalua nivelul de satisfacție și implicare al angajaților;
- Organizarea de activități care sprijină dezvoltarea competențelor angajaților, inclusiv team buildinguri sau workshopuri de leadership;
- Promovarea unei culturi organizaționale pozitive, inclusiv prin activități care să îmbunătățească relațiile între angajați și echipe;
- Actualizarea și întreținerea dosarelor de personal, inclusiv documentele legale, contractele de muncă și alte acte administrative relevante;
- Gestionarea procesului de integrare a noilor angajați (onboarding), asigurându-se că aceștia au toate informațiile necesare pentru a se adapta rapid în organizație.
Cerințe față de candidați:
- Studii superioare în domeniul Resurselor Umane, Psihologie, Sociologie sau domenii conexe;
- Experiență de 1-2 ani de experiență într-un rol similar în cadrul departamentului de resurse umane, sau în alte roluri administrative relevante;
- Cunoștințe de bază ale legislației muncii și ale reglementărilor relevante;
- Vorbirea fluentă a limbii române și ruse;
- Calități personale: empatie, orientare către detalii, confidențialitate, corectitudine.
Oferim:
- Salariu competitiv;
- Laptop și telefon de serviciu;
- Angajament pe termen lung.
Dacă consideri că te potrivești pentru a fi Specialist în Resurse Umane în compania MIRAX, așteptăm CV-ul tău la adresa electronică: hr@mirax.md iar noi te vom contacta cât mai curând posibil.