Cerinţe faţă de candidat:
- Studii universitare în domeniul tehnic, economic, logistică;
- Experiență de cel puțin 2 ani în vânzări în cadrul industriei FMCG este binevenită;
- Cunoştinţe bune de operare PC (Word, Excel);
- Cunoaștere a limbii române, ruse și engleze;
- Abilități înalte de comunicare și organizare;
- Permis de conducere categoria B.
Responsabilităţi:
- Planificarea, organizarea și supravegherea activităților legate de echipamentul de vânzări: mobilier, investiții în proiecte speciale.
- Planificarea și bugetarea a echipamentelor de vânzări.
- Organizarea și controlul rotației a echipamentului către/de la distribuitori și piață.
- Organizarea lichidării materialelor și echipamentelor deteriorate.
- Gestionarea contractelor de procurare, chirie a echipamentelor.
- Înregistrarea și controlul cererilor de reparații a echipamentelor.
- Raportarea lunară referitoare la starea echipamentelor aflate în gestiune.
Oferim:
- Salariu competitiv;
- Acces gratuit în sala de sport a companiei;
- Asigurare medicală facultativă;
- Prînz asigurat de companie;
- Bunusuri lunare și anuale;
- Telefon mobil și pachet telefonie inclus;
- Pachet social cu mai multe beneficii etc.
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la adresa de E-mail:
hr@md.anadoluefes.com