Responsabilități:
- Întocmirea şi prezentarea dărilor de seamă în termenii stabiliți;
- Introducerea şi sistematizarea informației;
- Procesarea și înregistrarea corectă a documentelor;
- Monitorizarea rezultatelor;
- Comunicarea eficienta și acordarea suportului consultativ clienților și intermediarilor;
- Menținerea legăturii cu clienții, acordându-le asistenta necesară pe durata colaborării cu aceștia;
- Efectuarea controlului prezentării oportune a rapoartelor de către intermediari;
- Gestionarea activa a portofoliului de clienți existent.
Cerințe:
- Persoană responsabilă, pozitiva, atentă la detalii, cu abilități de comunicare și îndeplinire a sarcinilor trasate;
- Studii medii de specialitate finisate;
- Cunoașterea limbii de stat și rusă la nivel avansat;
- Cunoașterea utilizării sistemelor informatice, de calcul şi a reţelelor de comunicaţii;
- Cunoașterea pieței asigurărilor și a produselor de asigurări constituie un avantaj.
Oferim:
- Salariu motivant;
- Program de muncă stabil;
- Pachet social;
- Echipă tânără.
Persoanele interesate sunt rugate sa trimită CV-ul la adresa de e-mail: info@moldasig.md cu indicarea funcției.
La interviu vor fi invitați doar candidații selectați.