Pe această poziție vei contribui la asigurarea suportului la distanță pentru segmentul de clienți persoane fizice, cât mai rapid și calitativ.
Competențe și abilități care te fac potrivit/ potrivită pentru această funcție:
- Studii în domeniul economic/financiar;
- Experiență bancară în domeniu suport clienți;
- atenție la detalii, ritm înalt de lucru, capacitatea de a asculta, abilități de comunicare (verbală și în scris);
- Rezistență la stres și flexibilitate la schimbări;
- Cunoaşterea fluentă a limbilor română, rusă.
În acest rol vei avea următoarele sarcini:
- Escaladarea cazurilor cu care se adresează PF prin apel telefonic, colaborarea cu alte departamente pentru solutionare;
- Primirea apelurilor de la clienți PF pe diverse solicitări/ întrebări/ concretizări si deservirea calitativă a acestora;
- Abordare individuala si gestionarea corectă a adresărilor clienților PF prin apel telefonic;
- Cunoaşterea avansată a limbilor română și rusă iar engleza constituie un avantaj;
- Abilităţi excelente de comunicare verbală și în scris;
- Cunoaşterea calculatorului (MS Office);
- Orientare către client.
În echipa maib vei beneficia de:
- Mediu de muncă profesionist, inovator, creator de tendințe în banking și nu doar, dar și oameni care te vor inspira în ritmul agile;
- Oficiu modern și amplasat ultracentral, cafea, zone de relaxare, sală de sport, bucătărie, terasă, etc;
- tichete de masă;
- Credite imobiliare și alte servicii bancare în condiții preferențiale;
- Asigurare medicală privată sau abonament la sala de sport;
- Flexibilitate de a lucra hibrid;
- Oportunități de dezvoltare profesională și personală, teambuildinguri;
- Gamă largă de reduceri la partenerii maib.
Persoanele interesate să candideze la postul respectiv sunt invitate să transmită CV-ul pe adresa resurseumane@maib.md.
*Vor fi invitate la interviu doar persoanele selectate.