Poți fi persoana potrivită dacă:
- Ești o persoană comunicabilă și orientată către oameni
- Iți place să fii ordonat/ă şi ești atent/ă la detalii
- Ai abilitatea de a explica lucruri complicate într- un limbaj accesibil
Cerinţe:
- Studii superioare
- Abilități dezvoltate în comunicare, relaționare
- Cunoașterea, la un nivel înalt, al limbilor română și rusă
- Cunoașterea limbii engleze
La Medpark, acest rol presupune:
- Recepționarea reclamațiilor pacienților
- Identificarea soluțiilor și comunicarea cu pacienții
- Asigurarea aplicării standardelor în companie
- Participă la auditul proceselor interne ale spitalului, cu scopul de a asigura respectarea drepturilor pacienților
- Este membru al Comitetului Drepturi Pacienți
Asteptăm aplicația ta dacă iți dorești:
- Un mediu de lucru la standarde internaţionale într-o echipă profesionistă
- Experienţă unică care să îţi dezvolte competenţele
- Oportunități de dezvoltare prin accesul la programe de training şi învăţare continuă
- Instrumente de lucru performante: tehnologie de ultima generație, automatizare
- Beneficii sociale pentru tine şi familia ta
CV-urile se recepţionează la e-mail: resurse.umane@medpark.md (vă rugăm indicaţi poziţia pentru care aplicaţi).
Mulţumim tuturor persoanelor interesate, doar candidaţii selectaţi vor fi contactaţi pentru interviu.