Specialist Arhivare - verificarea a setului de documente originale, sortarea și arhivarea documentelor.
Responsabilități:
- Verificarea minuțioasă a setului de documente originale;
- Sortarea documentelor în cutii, conform regulamentului;
- Arhivarea electronică și fizică a documentelor originale, care au trecut procesul de verificare și scanare;
- Distrugerea electronică și fizică a documentelor originale a căror termen legal de păstrare a expirat.
Cerințe:
- Cunoașterea PC (Word, Excel, E-mail);
- Persoana responsabilă, ordonată, atentă la detalii, aptitudine de a lucra în echipă.
Compania oferă:
- Salariu fix, plus partea variabilă la îndeplinirea KPI;
- Tichete de masă;
- Abonament Orange gratuit;
- Programul de muncă: Luni - Vineri, 09:00-18:00 (flexibil);
- Oportunitate de dezvoltare în carieră;
- Training-uri și instruire;
- Oficiu: sec. Buiucani, str. Alba-Iulia.
Dacă crezi că eşti persoana potrivită, expediază CV-ul la adresa de e-mail: tv50@search4staff.com.
Pentru întrebări suplimentare poţi apela 060422844.