Suntem în căutarea unui Specialist Achiziții cu experiență și cunoștințe solide în domeniu, capabil să gestioneze procesul de achiziție într-un mod eficient și cu un nivel ridicat de calitate.
Dacă ești o persoană proactivă, cu abilități de comunicare excelente și o bună cunoaștere a pieței, te așteptăm în echipa noastră. În calitate de Specialist Achiziții, vei fi responsabil de identificarea, evaluarea și achiziționarea de produse și servicii într-un mod rentabil și în conformitate cu nevoile și așteptările companiei noastre.
Despre noi:
AZART - reţea de magazine cu haine şi încălţăminte de la cele mai îndrăgite branduri internaţionale, pentru femei, bărbaţi şi copii. Am început activitatea în 2014 cu un singur magazin, iar în prezent avem formată o rețea puternică din 23 de magazine în 11 orașe ale RM.
Responsabilități:
- Identificarea nevoilor de achiziție ale companiei și dezvoltarea unui plan de achiziții;
- Cercetarea și selectarea furnizorilor potențiali pentru produsele și serviciile necesare;
- Negocierea contractelor cu furnizorii și asigurarea celor mai bune condiții de preț și calitate;
- Monitorizarea livrărilor și a calității produselor și serviciilor achiziționate;
- Gestionarea relațiilor cu furnizorii și asigurarea unei comunicări eficiente între companie și aceștia;
- Asigurarea respectării standardelor etice și legale în procesul de achiziții;
- Gestionarea bugetului alocat pentru achiziții și raportarea rezultatelor obținute;
- Dezvoltarea și implementarea politicilor și procedurilor de achiziții pentru a asigura eficiența și eficacitatea procesului;
- Identificarea și evaluarea riscurilor asociate cu achizițiile și dezvoltarea planurilor de gestionare a acestora;
- Îmbunătățirea continuă a abilităților de achiziție și dezvoltarea relațiilor cu furnizorii și alte companii din industrie.
Grozav dacă ai:
- Experiență de lucru într-o poziție similară de la 3 ani (preferabil – vestimentație, încălțăminte, accesorii);
- Experiența în domeniul fashion industriei este binevenită;
- Cunoașterea limbilor română, rusă și engleză;
- Cunoașterea calculatorului la nivel avansat (excel);
- Abilități de analiză a stocurilor, vănzărilor;
- Abilități de negociere cu furnizorii;
- Ești o persoană orientată spre rezultat, responsabilă, energică, cu spirit de echipă.
Ce oferim noi:
- Lucru în compania lider pe piața fashion din Moldova;
- Piață în creștere;
- Bugetul, resursele, interesul și asistența fondatorilor în dezvoltarea departamentului;
- Garanții de plată decentă;
- Persoană profesionistă, neconflictuală, orientată spre rezultate.
Oficiu: str. M. Sadoveanu 42/6
Dacă ești cel mai bun în ceea ce faci, vino în echipa Azart.