Cerințe:
- Studii superioare de inginerie in constructii civile sau inginerie instalatii in domeniul constructiilor;
- Cunoașterea pachetului MS Office si a programei WinСмета;
- Persoana dinamica, atenta, atitudine proactiva, abilitati de comunicare si organizare, spirit de echipa;
- Experiență în intocmirea si optimizarea bugetelor de lucrari;
- Experiență în studierea documentelor specifice achizițiilor (caiete de sarcini, fișe de date) si intocmirea ofertelor complete, tinand cont de cerinte.
Responsabilități:
- Intocmirea devizelor de lucrari;
- Elaborarea proceselor-verbale in vederea încasării lucrărilor executate;
- Elaborarea situațiilor de lucrări lunare;
- Urmărirea, clasificarea și selectarea licitațiilor pe profilul companiei;
- Studierea permanentă a actelor normative în domeniu;
- Planificarea timpului și stabilirea priorităților;
- Dorința să învățați și să Vă dezvoltați profesional;
- Intocmeste, depune si urmareste documentatia pentru licitatii (oferta tehnica si financiara, cat si partea de eligibilitate).
Condiții de muncă:
- Salariu motivant;
- Angajare oficială;
- Mediu de lucru placut;
- Pachet social atractiv;
- Orar de lucru stabil: 5 zile pe săptămână, de la 9:00 la 18:00;
- Posibilitati de dezvoltare personală și profesională.