Suntem în căutarea unui Șef serviciu Aftersales dinamic și experimentat, care va fi responsabil pentru gestionarea și dezvoltarea direcțiilor principale de activitate a departamentului de administrare a service-urilor auto și a celui de livrare și vînzare a pieselor de schimb și accesoriilor. Dacă ai abilități manageriale, ești pasionat de mașini și îți place să lucrezi cu clienții poți să faci parte din echipa noastră!
Cerințe:
- studii superioare tehnice sau economice;
- experiența anterioară de cel puțin 3 ani într-o poziție similară;
- competențe manageriale;
- abilități de planificare și control al proceselor;
- abilități analitice foarte bune;
- cunoașterea proceselor de întreținere și reparare a automobilelor, dar și competențe în
- gestionarea proceselor de livrare și vînzare a pieselor de schimb (reprezintă un avantaj);
- orientarea spre client și îmbunătățirea continuă a calității serviciilor oferite;
- capacitatea de a analiza activitatea departamentelor și a face eforturi constante pentru îmbunătățirea ei;
- responsabilitate, abilități de organizare, capacitatea de a lua decizii sub presiune;
- abilități foarte bune de comunicare, capacitatea de a conlucra eficient cu colegii și clienții;
- fluență în limbile română și rusă, cunoașterea limbii engleze cel puțin la nivel elementar;
- deținerea permisului de conducere categoria „B”.
Responsabilități principale:
- organizarea și gestionarea activității departamentului de administrare a service-urilor auto;
- organizarea și gestionarea activității departamentului de livrare și vînzare a pieselor de schimb și accesoriilor;
- implementarea cerințelor și standardelor producătorului/distribuitorului;
- controlul numărului de angajați, al calificării acestora și al pregătirii lor profesionale conform standardelor stabilite;
- asigurarea corespunderii proceselor desfășurate în cadrul departamentului post-vînzare cu cerințele producătorului/distribuitorului;
- îndeplinirea obiectivelor strategice ale companiei în domeniul serviciilor post-vînzare;
- realizarea planurilor și scopurilor orientate spre extinderea afacerii și îmbunătățirea calității serviciilor oferite clienților;
- îmbunătățirea constantă a proceselor desfășurate în cadrul departamentului;
- optimizarea tuturor direcțiilor de activitate a departamentului în vederea obținerii performanței și creării unor experiențe de neuitat pentru clienți;
- implementarea de noi instrumente pentru creșterea veniturilor departamentului;
- identificarea și implementarea soluțiilor inovatoare pentru extinderea afacerii și îmbunătățirea calității serviciilor oferite clienților.
Oferim:
- șansa de a fi parte a unui brand internațional;
- instruire corporativă;
- un salariu motivant.