Descrierea postului:
- Gestionarea sectiei, organizarea activitatii angajatilor din sectia energetica, oformarea cererilor de achizitie pentru piesele necesare
- Asigura functionalitatea instalatiilor electrice in conditii de deplina siguranta, in conformitate cu parametrii din documentatia tehnica a producatorului si cu reglementarile nationale.
- Participa la procesul de instalare a utilajelor electrice noi, echipamentelor aferente.
- Diagnosticarea, testarea si remedierea defectiunilor intervenite la utilijalel si instalatiile electrice.
Cerințele față de candidat:
- Studii superioare de profil;
- Experiență anterioară într-o funcție similară la întreprinderi de producere de cel putin 2 ani;
- Vaste cunostințe teoretice și practice în domeniul vizat;
- Abilități de perfectare corectă a actelor și documentelor de rigoare:
- Cunoștințe în domeniul legislațieie de profil;
- Abilități temeinice de gestionare a echipelor de lucru;
- Cunostinte a Normelor de exploatare a instalatiilor electrice, atestare la ANRE (constituie un avantaj);
Compania oferă:
- salariu competitiv
- pachet social integral
- transport și alimentație gratuita
- activitate intr-o echipa tinara si unita.
Persoanele interesate pot expedia CV-ul la adresa de e-mail: cadre@floreni.md sau ne pot contacta la numarul de telefon: (022) 66 70 84, 060576304.
Doar candidații selectați vor fi invitați la interviu!