Șef Departament Achiziții și Logistică

SBC-HR

Compania oferă:

  • Oficiul companiei – centru orașului Chișinău
  • Grafic de lucru: luni – vineri, de la 09:00 până la 18:00
  • Buget salarial 25 000 – 30 000 MDL
  • Posibilități de creștere  personală și profesională

Responsabilități:

  • Gestionarea achizițiilor: dezvoltarea și implementarea unei strategii de achiziții; căutarea și selectarea furnizorilor; gestionarea stocurilor pentru a menține un nivel corespunzător al stocurilor.
  • Gestionarea logisticii: elaborarea și implementarea strategiei logistice; optimizarea rutelor și a costurilor; asigurarea legăturii cu vânzările, producția și finanțele pentru a coordona planurile de aprovizionare și achiziții.
  • Analiza și raportarea: analiza tendințelor pieței, a prețurilor și a condițiilor de aprovizionare; raportarea privind indicatorii-cheie de performanță (KPI), inclusiv nivelurile stocurilor, costurile logistice și livrarea la timp; elaborarea de propuneri pentru a asigura eficiența proceselor de aprovizionare și logistică.

Cerințele companiei:

  • Experiență de lucru într-o poziția similară
  • Experiența în achiziții și logistică de la 3 ani și cel puțin 2 ani de experiență într-o poziție de managment
  • Studii superioare în economie sau în domenii conexe
  • Experiența în MS Office, 1C, Power BI va constitui un avantaj
  • Cunoștințe și experiență practică în utilizarea limbilor: română și rusă

Vă rugăm, să expediați CV-ul la adresa: job@sbc-hr.md.
Aplică acum: http://sbc-hr.vacancy.tilda.ws/sef_departament_achiziii
Telefon: +373 68695904

APLICĂ AICI

SBC-HR
Adresa
Chișinău, Сentru
Studii
Universitate
Experienta de munca
De la 2 ani
Salariu
De la 25 000 Până la 30 000 MDL
Grafic de munca
Full-time
Locul de muncă
În locația angajatorului