Responsabilități:
- Organizează și coordonează activitatea de secretariat specifice derulării activității șefului/șefei Serviciului marketing și vânzări;
- Primește, procesează și repartizează informația (apeluri telefonice, scrisori, fax etc.);
- Organizează ședințe, stabilește ora, locul și informează subiectele spre discuție;
- Elaborarea, redactarea documentelor, clasarea și ținerea evidenței stricte a acestora;
- Notează programările întâlnirilor de afaceri, negocieri și deplasări;
- Realizează cercetări pe piață, prelucrează datele obținute și le transmite șefului/șefei Serviciului marketing și vânzări pentru a le analiza;
- Întâmpină și deservește partenerii și oaspeții.
Cerințe:
- Diplomă de studii superioare sau echivalentul acesteia;
- Experiență de lucru va constitui un avantaj;
- Persoană responsabilă, punctuală, organizată;
- Abilități excelente de comunicare scrisă și verbală;
- Cunoștințe de lucru Microsoft Office.
Beneficii:
- Angajare oficială;
- Un mediu de lucru proactiv;
- Salariu stabil;
- Oportunități nelimitate de dezvoltare personală și profesională.
Dacă sunteți interesat (ă) de această ofertă de lucru, vă așteptăm să ne trimiteți CV-ul la adresa de e-mail angajare@trm.md, pentru detalii suplimentare ne puteți contacta la numărul de telefon: 022 721 866, 060214898
Vă rugăm să luați în considerare că doar candidații selectați vor fi contactați.