Secretar oficiu Chișinău (recepție)

Sudzucker Moldova

Responsabilități: Pregătirea și administrarea documentelor, crearea condițiilor pentru buna funcționare a oficiului, soluționarea problemelor, suport administrativ angajaților, comunicarea cu vizitatorii etc.

Locul de muncă: Oficiul din Chișinău, str. Timiș 19
Educație: Studii universitare

Abilități profesionale:

  • Competența de administrare a documentelor
  • Cunoștințe lucru la calculator, inclusiv pachet Microsoft Office
  • Abilitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic
  • Cunoașterea limbilor română și rusă, engleză sau germană – la nivel de comunicare
  • Experiența de lucru într-o companie corporativă – reprezintă un avantaj

Abilități personale:

  • Responsabilitate și atenție sporită
  • Punctualitate
  • Abilități de comunicare verbală și scrisă
  • Motivație pentru a eficientiza și îmbunătăți lucrul

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul până la data de 26 Februarie 2025 la următoarea adresă de email: hr@szm.md.

E-mail: hr@szm.md

Sudzucker Moldova
Adresa
Chișinău, Сentru, str. Timiș 19
Studii
Universitate
Experienta de munca
Posibil fără experiență
Salariu
Nespecificat
Grafic de munca
Full-time
Locul de muncă
În locația angajatorului
Email: