Se accepta inclusiv personele ce nu dispun de experienţă în domeniu.
Natura jobului: activitate operaţională ≈ 20%, comunicare ≈ 80%
Locaţie: Chişinău
Cerinţe generale:
- Nivelul de comunicare l. franceză min B2.
- Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienţi;
- Buna cunoaştere a computerului şi sistemelor de operare Windows.
Condiţii ce vă avantajează:
- Studii limbi străine;
- Experienţă în call-center;
- Abilităţi de comunicare, abilităţi de ascultare, abilitatea şi disponibilitatea de a lucra în echipă.
Oferim:
- Traininguri de specialitate;
- Lucru în cadrul unei echipe tinere, active şi în plină dezvoltare;
- Oportunitate de a învaţa lucruri noi;
- Orar flexibil;
- Posibilitatea de a stabili un orar part time fie full time.
Invităm potenţialii candidaţi să ne contacteze prin e-mail la:
valentina.b@netizencall.com