Responsabilități:
- Consultarea clienților cu referire la serviciile medicale prestate de către instituția medicală;
- Programarea pacienţilor la medicii specialiști;
- Înregistrarea pacienţilor în sistemul informațional al clinicii;
- Preluarea şi direcţionarea apelurilor telefonice;
- Recepționarea pacienților pe rețelile de socializare.
Cerinţe faţă de candidat:
- Nivelul de studii- medii/ superioare;
- Cunoaşterea limbilor română şi rusă - nivel avansat; (cunoasterea limbii străine va constitui un avantaj);
- Abilităţi comunicare eficientă, negociere şi medierea conflictelor;
- Cunoştinţe de PC utilizator la nivel avansat (Word şi Excel);
- Experiență (secție pediatrie) sau lucru cu copii - avantaj;
- Programul de lucru full time.
Oferim:
- angajare oficială în cîmpul muncii (pachet social integral);
- salariul motivant și alte bonusuri;
- prînz asigurat;
- lucrul într-o echipă tînără și foarte dinamică;
- dezvoltare personală și profesională.
Persoanele interesate ne pot expedia CV-le (cu poză) pe adresa de e-mail hr@pediatrica.md (vă rugăm indicaţi funcția pentru care aplicaţi).