Responsabilități:
- Asistență telefonică și prin e-mail pentru clienții companiei care beneficiază de serviciile companiei prin terminalele de plată și prin intermediul site-ului www.bpay.md
- Identificarea problemei și căutarea unei soluții în baza de cunoștințe a companiei
- Primirea apelurilor de la clienți, acordarea suportului și oferirea consultațiilor în mod operativ.
Program de lucru:
- de la 21:00 până la 09:00
Cerințe:
- Cunoașterea fluentă a limbilor română și rusă;
- Capacitate de învățare;
- Responsabilitate și organizare;
- Cunoștințe de bază în utilizarea calculatorului;
- Abilități de comunicare;
- Experiență în vânzări și alte Call/Contact Center-uri constituie un avantaj.
Condiții:
- Salariu între 10.000 și 12.000 de lei
- Pachet complet de beneficii sociale;
Vă rugăm să trimiteți CV-ul la adresa aurelia.mihailov@bpay.md cu mențiunea "CV".