Context:
Serviciului naţional unic pentru apelurile de urgenţă 112 este o instituţie publică, cu misiunea de preluare în regim 24 de ore din 24, 7 zile pe săptămână a apelurilor de urgență de la populație parvenite la numărul 112 pe întreg teritoriul Republicii Moldova, procesarea primară a acestora cu asocierea datelor relevante și alertarea serviciilor specializate de urgență, precum și recepționarea și stocarea informației privind rezultatul intervenției.
Responsabilități:
- Recepţionarea, înregistrarea, localizarea apelurilor de urgență comunicate prin telefon, echipamentelor radio, dispozitivelor automate de alertă și alte mijloace;
- Stabilirea circumstanţelor situaţiei de urgenţă;
- Procesarea apelurilor de urgenţă şi transmiterea informaţiei către dispeceratele Serviciilor situațiilor de urgență (SSU), precum şi către autorităţile competente, în funcţie de natura evenimentelor;
- Recepţionarea şi înregistrarea datelor şi informaţiilor privind evoluţia situaţiilor de urgenţă şi rezultatul intervenţiilor de la SSU.
Condiţiile pentru ocuparea funcţiei vacante:
- Deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova;
- Studii: cel puțin medii de specialitate;
- Cunoaşterea limbii de stat și/sau a unor limbi vorbite pe teritoriul Republicii Moldova, precum şi de circulaţie internaţională.
Cunoştinţe:
- Abilităţi bune de utilizare a calculatorului;
- Abilități excelente de vorbire și comunicare (scris și vorbit);
- Rezistență la stres.
Condiții de muncă:
- Salariu atractiv;
- Program de muncă în schimburi;
- Angajare oficială;
- Instruire inițială și dezvoltare profesională continuă.
CV-ul și întrebările suplimentare pot fi expediate la adresa de e-mail: hr@112.md, menţionând postul pentru care se aplică (Operator/Operatoare „Serviciul 112”).
Informaţia despre data şi ora interviului va fi adusă la cunoştinţa individual fiecărui candidat admis la concurs.