Dacă îți place să lucrezi cu documentația, să fii atent la detalii și te regăsești în cerințele de mai jos, atunci cu siguranță poți aplică la acest job. Așteptăm CV-ul tău!
Cerințe:
- Studii medii sau superioare în domeniul financiar-contabil;
- Experiența în domeniul contabil prezintă un avantaj;
- Cunoștințe de operare PC (Word, Excel).
Responsabilități:
- Procesarea documentelor primare de intrări și ieșiri de marfă;
- Completarea registrului operațiunilor echipamentului de casă și de control;
- Perfectarea documentară a returului de marfă și a casărilor de marfă cu defect;
- Pregătirea rapoartelor lunare și prezentarea acestora în contabilitate;
- Arhivarea documentelor primare și transmiterea în arhiva centrală.
Oferim:
- Salariu atractiv și alte beneficii.
- Lucrul în apropierea domiciliului;
- Mediul de lucru interesant în care vă veți dezvolta atât profesional cât și personal;
- Grafic de lucru: Luni-Vineri 08:00 -18:00, Sâmbătă 08:00-14:00
Adresa: or. Chisinau, bd. Dimitrie Cantemir 9 / str. Stefan cel Mare 6/1.