Dacă îți place să lucrezi cu documentația, să fii atent la detalii și te regăsești în cerințele de mai jos, atunci cu siguranță poți aplică la acest job. Așteptăm CV-ul tău!
Cerințe:
- Studii medii sau superioare în domeniul financiar-contabil;
- Experiența în domeniul contabil prezintă un avantaj;
- Cunoștințe de operare PC (Word, Excel).
Responsabilități:
- Procesarea documentelor primare de intrări și ieșiri de marfă;
- Emiterea facturilor către magazine;
- Operarea facturilor de retur sau divergențe de la magazine;
- Pregătirea rapoartelor lunare și prezentarea acestora în contabilitate;
- Arhivarea facturilor fiscal, facturilor de expediție și transmiterea către Secția Contabilitate.
Oferim:
- Salariu atractiv și alte beneficii.
- Lucrul în apropierea domiciliului;
- Mediul de lucru interesant în care vă veți dezvolta atât profesional cât și personal;
- Grafic de lucru: Luni-Sâmbătă, Tura 1 - 05:00 -13:30, Tura 2 - 13:00-21:30
Adresa: or. Chișinău, str. Muncesti 121.