Dacă ştii să vorbeşti limba italiană la nivel mediu sau avansat şi ai cunoştinţe de operare PC, vino în echipa noastră! Colegul nostru v-a contribui la asigurarea unei bune mențineri a relațiilor cu clienții noștri, va gestiona, analiza și va structura informațiile obținute.
Responsabilități:
- Cunoașterea limbii italiene (nivel începător);
- Perceperea principalelor instrumente PC (cunoștințe de bază);
- Formarea/prelucrarea documentelor primare interne;
- Abilități de comunicare și organizare.
Oferim:
- Angajare oficială;
- Salariu competitiv stabil și achitat la timp;
- Formarea profesională și suport continuu;
- Concediu anual plătit;
- Rambursarea costului de transport;
- Creștere profesională.
Program de lucru:
- De luni până vineri 10:00 - 19:00 (în locația angajatorului).
Adresa noastră: mun. Chişinău, Sec. Râşcani, str. Nadejda Russo, nr. 14, et. 2 (în preajma centrului comercial Oasis).
Expediază-ne CV- ul tău la: hr@blueline.md sau contactează-ne la nr. 079108835.