Avem nevoie de tine dacă:
- Ești o persoană comunicabilă.
- Ai un nivel înalt de cunoaștere a Limbii Spaniole sau Portugheze (Cunoașterea altor limbi străine ar fi un avantaj).
- Ești rezistent la stres.
Responsabilități:
- Identificarea și contactarea clienților (oferim curs de instruire).
- Îndeplinirea și depășirea planurilor de vînzări.
- Asimilarea cu ușurință a informațiilor noi și aplicarea lor în practică.
- Prelucrarea clienților care deja sunt interesați în serviciile noastre.
Ce oferim noi:
- Salariu fix + sistemă de bonusare, cu un venit total de la 14.000-30.000 LEI.
- Program de lucru - 8 ore (13:00-22:00).
- Training inițial.
- Oficiu în centrul Chișinăului.
- Posibilitatea de avansare în funcție.
Expediați CV-ul cu specificarea funcției la adresa electronică: valeria.hrrecruiter@gmail.com sau sunați la nr. 062041644.