Beneficiile oferite de către bancă:
- Salariu competitiv şi tichete de masă;
- Bonus trimestrial în dependenţă de rezultatele obţinute;
- Formări şi teambuilding-uri;
- Posibilitatea de a face parte dintr-o echipă dinamică si profesionistă;
- Diversitate în activităţi, posibilitatea obtinerii unei experiente internaţionale;
- Oportunităţi de dezvoltare profesională şi perspective de creştere în carieră.
Responsabilitățile:
- Gestionarea conturilor bancare;
- Efectuarea încasărilor şi plăţilor în numerar;
- Efectuarea operaţiunilor de schimb valutar;
- Efectuarea transferurilor băneşti internaţionale;
- Deservirea conturilor de depozit;
- Verificarea rapoartelor privind tranzacţiile zilnice efectuate.
Cerințe față de candidați:
- Studii superioare sau medii de specialitate cu profil economic/financiar;
- Experienţă în relaţia cu clienţii sau într-o funcţie analogică va constitui un avantaj;
- Cunoştinţe de utilizator în aplicaţiile MS Office (Word, Excel, Power Point);
- Vorbirea fluentă a limbii: române și ruse, engleza (constituie avantaj);
- Abilităţi de comunicare, orientare spre client şi rezultat;
- Atenţie la detalii, echilibru emoţional şi rezistenţă la sarcini repetitive.
Persoanele interesate sunt invitate sa expedieze CV-ul, însoțit de o scrisoare de intenție, cu indicarea postului la adresa noastră de e-mail: recrutare@eximbank.com.
Vor fi contactate doar persoanele selectate.
Nota: Prin expedierea CV-ului, vă exprimaţi acordul pentru prelucrarea datelor Dvs. cu caracter personal în cadrul procesului de recrutare.