Operator-contabil pentru recepționarea mărfurilor și introducerea facturilor

Bricolaj

Ce îți ferim:

  • Pachet salarial complet și beneficii adiționale;
  • Mediu de lucru profesionist;
  • Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în carieră;
  • Oferim salariu motivant;
  • Stagiu complet plătit;
  • Vei avea oportunitatea de a contribui activ la eficientizarea proceselor noastre logistice.

Vei fi privilegiat, în cazul în care:

  • Ai dorința de dezvoltare și capacitatea de a învăța lucruri noi;
  • Ești atent/ă la detalii și ai abilitatea de a lucra cu cifre;
  • Ești responsabil/ă, activ/ă, cu abilități organizatorice, orientat/ă spre rezultat;
  • Ai cunoștințe de MS Office, Excel, Intelectsoft (de preferință);
  • Cunoști limba română și rusă;
  • Studiile medii de specialitate sau superioare în domeniul economic sau logistic (va constitui un avantaj).

 Ce responsabilități vei avea:

  • Procesarea, emiterea și controlul facturilor;
  • Asigurarea acurateței stocurilor și a documentelor financiare ale companiei;
  • Păstrarea competentă și veridică a evidenței contabile;
  • Recepționarea mărfurilor conform documentelor de însoțire;
  • Verificarea calității și cantității mărfurilor primite;
  • Introducerea facturilor în sistemul informatic al companiei.

Dacă te regăsești  în cele descrise mai sus, te invităm să expediezi CV-ul la adresa: hrbricolaj@gmail.com și hai să me cunoaștem mai bine!
Pentru detalii puteți apela la nr.Tel. (+373) 78784484

Telefon: 078784484
E-mail: hrbricolaj@gmail.com

Bricolaj
Adresa
Chișinău, Durlești, str. Tudor Vladimirescu 65
Studii
Orice
Experienta de munca
De la 1 an
Salariu
De la 12 000 Până la 14 000 MDL
Grafic de munca
Full-time
Locul de muncă
În locația angajatorului
Telefon