Ce îți ferim:
- Pachet salarial complet și beneficii adiționale;
- Mediu de lucru profesionist;
- Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în carieră;
- Oferim salariu motivant;
- Stagiu complet plătit;
- Vei avea oportunitatea de a contribui activ la eficientizarea proceselor noastre logistice.
Vei fi privilegiat, în cazul în care:
- Ai dorința de dezvoltare și capacitatea de a învăța lucruri noi;
- Ești atent/ă la detalii și ai abilitatea de a lucra cu cifre;
- Ești responsabil/ă, activ/ă, cu abilități organizatorice, orientat/ă spre rezultat;
- Ai cunoștințe de MS Office, Excel, Intelectsoft (de preferință);
- Cunoști limba română și rusă;
- Studiile medii de specialitate sau superioare în domeniul economic sau logistic (va constitui un avantaj).
Ce responsabilități vei avea:
- Procesarea, emiterea și controlul facturilor;
- Asigurarea acurateței stocurilor și a documentelor financiare ale companiei;
- Păstrarea competentă și veridică a evidenței contabile;
- Recepționarea mărfurilor conform documentelor de însoțire;
- Verificarea calității și cantității mărfurilor primite;
- Introducerea facturilor în sistemul informatic al companiei.
Dacă te regăsești în cele descrise mai sus, te invităm să expediezi CV-ul la adresa: hrbricolaj@gmail.com și hai să me cunoaștem mai bine!
Pentru detalii puteți apela la nr.Tel. (+373) 78784484