Descrierea activității:
- Oferă consultații telefonice, prin Skype și cu e-mail;
- Înregistrează toate consultațiile oferite, probleme soluționate în sistemul informațional de evidență a solicitărilor și incidentelor utilizat în cadrul Instituției;
- Participă nemijlocit la seminarele instructive, cursuri, trainiguri pentru utilizatorii sistemelor informaționale și membrii Direcției;
- Cunoaște actele normative de specialitate, regulamentele și instrucțiunile interne și de lucru ale I.P.„CTIF”;
- Participă la ajustarea din punct de vedere economic şi legislativ a Sistemului informațional de Management fiscal;
- Studiază legislația în vigoare referitoare la administrarea fiscală;
- Asigurarea suportului informațional-consultativ în domeniul achizițiilor publice electronice
- Prezintă raportul lunar privind îndeplinirea obligațiunilor/atribuțiilor de lucru.
Cerințe față de candidați:
- Cunoașterea limbii de stat şi limbii ruse, cunoașterea unei limbi de circulație internațională reprezintă un avantaj;
- Cunoștințe de operare la calculator: Windows, Word, Excel, PowerPoint, Internet;
- Studii in domeniu drept sau contabilitate (finisate sau ultimul an de studii);
- Abilități de lucru cu informația.
- Cunoașterea procesului de înregistrare a cererile și/sau reclamațiile parvenite de la clienți prin intermediul Sistemului de tichetare a cererilor și administrează soluționarea acestora;
Constituie un avantaj:
- Experiență de 2 ani în domeniu;
- Cunoașterea limbii engleze;
- Cunoașterea legislației şi actelor normative în domeniul fiscal
Oferim:
- Program de integrare și ghidare de către un mentor;
- Oportunități de dezvoltare profesională continuă.
- Program de muncă 8 ore pe zi, 40 ore pe săptămână;
- Salariu competitiv, pachet social deplin;
- Recompense și beneficii de motivare suplimentară;
Pentru a aplica la postul de muncă dorit, te rugăm să ne lași CV-ul tău însoțit de o scrisoare de intenție la adresa de e-mail: resurse.umane@ctif.gov.md sau contactează-ne la nr. de telefon (+373) 67101110; 22 262598.