Operator Call-Centru

MedExpert

Responsabilități:

  • Preia apelurile telefonice, răspunde la emailuri, oferă explicații și informații clienților companiei;
  • Identifică nevoile pacienților și le soluționează în cel mai scurt timp posibil;
  • Înregistrează reclamațiile făcute de clienți, le aduce la cunoștință măsurile întreprinse;
  • Gestionează și aplanează situațiile de conflict;
  • Răspunde cu profesionalism și amabilitate la solicitările clienților;

Cerințe:

  • Studii medii de specialitate sau superioare (studii medicale constituie un avantaj);
  • Exprimare și dicție clară prin utilizarea corectă a terminologiei medicale;
  • Capacitate excelentă de comunicare și convingere;
  • Orientare spre necesităţile clientului și găsirea soluțiilor;
  • Capacitate de înţelegere a problemelor și luare a deciziilor;
  • Utilizator increzut PC (MS Office, Power Point);
  • Cunoașterea la nivel avansat a limbilor română și rusă.

Beneficii:

  • Reducere la serviciile companiei;
  • Posibilități de dezvoltare și creștere profesională;
  • Salariul atractiv;
  • Un loc de munca confortabil.

Va rugam sa expediați CV-ul cu poză e adresa electronică indicata mai jos sau sa teefonati la numarul: 068690203.

E-mail: resurse.umane@imunotehnomed.md
Telefon: 068690203

MedExpert
Adresa
Chișinău
Studii
Colegiu
Experienta de munca
De la 2 ani
Salariu
Nespecificat
Grafic de munca
Full-time
Locul de muncă
În locația angajatorului
Telefon