Cerințele postului:
- Studii medii speciale;
- Posedarea avansată a programelor MS Office (Word, Excel);
- Experienţa de lucru în domeniu va constitui un avantaj;
- Cunoașterea limbii româna și rusa;
- Abilități excelente de comunicare;
- Disciplinată, responsabilă.
Atribuțiile postului:
- Comunicarea cu clienții companiei: telefonic, email, viber;
- Recepționarea și întroducerea datelor colectate in sistemul electronic;
- Menținerea relațiilor de colaborare cu clienții noi și existenți ai companiei;
- Raportarea informației către Șef departament;
- Întocmirea rapoarte.
Oferim:
- Lucru într-o companie stabilă și în permanentă dezvoltare;
- Acces la rețeaua corporativă de telefonie mobilă;
- Salariu competitiv;
- Tichete de masa;
- Pachet social asigurat;
- Transport;
- Programul de lucru: Ln - Vn (8:00-17:00).
Candidații interesați de dezvoltarea profesională în cadrul companiei noastre, Vă rugăm să expediați CV-ul cu marca "OPERATOR CALL CENTER" la E-mai: r.filip@cda-md.com sau contactați la telefonul: 079 705 742, Resurse Umane.