Operator call center

Cereale de aur

Cerințele postului:

  • Studii medii speciale;
  • Posedarea avansată a programelor MS Office (Word, Excel);
  • Experienţa de lucru în domeniu va constitui un avantaj;
  • Cunoașterea limbii româna și rusa;
  • Abilități excelente de comunicare;
  • Disciplinată, responsabilă.

Atribuțiile postului:

  • Comunicarea cu clienții companiei: telefonic, email, viber;
  • Recepționarea și întroducerea datelor colectate in sistemul electronic;
  • Menținerea relațiilor de colaborare cu clienții noi și existenți ai companiei;
  • Raportarea informației către Șef departament;
  • Întocmirea rapoarte.

Oferim:

  • Lucru într-o companie stabilă și în permanentă dezvoltare; 
  • Acces la rețeaua corporativă de telefonie mobilă;
  • Salariu competitiv;
  • Tichete de masa;
  • Pachet social asigurat;
  • Transport;
  • Programul de lucru: Ln - Vn (8:00-17:00).

Candidații interesați de dezvoltarea profesională în cadrul companiei noastre, Vă rugăm să expediați CV-ul cu marca "OPERATOR CALL CENTER" la E-mai: r.filip@cda-md.com sau contactați la telefonul: 079 705 742, Resurse Umane.

E-mail: r.filip@cereale-aur.md
Telefon: 079 705 742

Cereale de aur
Adresa
Soroca
Studii
Școală profesională
Experienta de munca
Posibil fără experiență
Salariu
Nespecificat
Grafic de munca
Full-time
Locul de muncă
În locația angajatorului