Program de lucru:
- Luni - Vineri: 8:00 - 17:00, 9:00 - 18:00, 10:00 - 19:00, 11:00 - 20:00
- Sâmbătă: 9:00 - 18:00, 10:00 - 19:00
- Duminică: 9:00 - 19:00
Se lucrează conform unui program flexibil, stabilit în regim de rotație.
- 5 zile lucrătoare și 2 zile libere.
- Programul este ajustat de către manager la începutul fiecărei luni.
Responsabilități:
- Preluarea și gestionarea apelurilor telefonice de diverse tipuri, precum și inițierea de discuții.
- Înregistrarea cererilor în sistemul 1C.
- Asigurarea suportului necesar clienților prin oferirea de consultanță.
- Crearea și actualizarea unei baze de date utilizând 1C.
Cerințe:
- Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu clienții.
- Cunoștințe relevante în operarea calculatorului.
- Cunoașterea limbilor române și a celei ruse.
- Atitudine proactivă, responsabilitate.
- Capacitate de a gestiona situațiile stresante și flexibilitate în fața schimbărilor.
Oferim:
- Salariu de 10.000 - 14.000 lei.
- Lucru într-un mediu dinamic și stimulant.
- Condiții de muncă plăcute și o echipă colaborativă.
- Pachet social complet.
- Oportunități de dezvoltare profesională continuă.
- Program de lucru organizat în ture sau 5/2.
Dacă ești o fire activă și ești gata să faci parte din echipa noastră, aplică un cv la adresa cv@easyhr.md cu textul "Call center".
Abia așteptăm să te cunoaștem!