Sebo Credit SRL

Operator Call Center Part-Time

Premium
Sebo Credit SRL
Nespecificat
În locația angajatorului
Posibil fără experiență
Part-time

Responsabilități:

  • Răspunde într-un mod profesionist și în timp util la reclamațiile, întrebările și cererile clienților la telefon;
  • Furnizează informația corectă și detaliată cu privire la produsele și serviciile companiei;
  • Asigură introducerea, verificarea și actualizarea rapidă și exactă a informației în baza de date;
  • Alte responsabilități legate de deservirea clienților.

Cerințe:

  • Experiența în domeniul deservirei clienţilor constituie un avantaj;
  • Cunoașterea standartelor și principiilor de deservire a clienților;
  • Cunoștințe de lucru cu MS Word, MS Excel, MS Outlook;
  • Asimilare rapidă, responsabilitate și orientare către rezultat;
  • Abilități avansate de comunicare în română, rusă, (limba engleză constituie un avantaj).

Aptitudini:

  • Abilități înalte de comunicare persuasivă;
  • Abilități interpersonale;
  • Capacitate de gestionare eficientă a timpului de lucru;
  • Flexibilitate.

De ce SEBO?

  • Salariu atractiv și beneficii motivante;
  • Stagiere achitată;
  • Grafic flexibil;
  • Angajare oficială;
  • Bonusuri de performanță;
  • Experiență unică într-o companie internațională și potențial de creștere;
  • Traininguri și dezvoltare profesională.

Așteptăm CV-ul tău la adresa: hr@sebo.md cu mențiunea ”Operator Call Center Part-Time” sau sună la 060500045 pentru detalii.

Condițiile privind prelucrarea datelor cu caracter personal sunt stabilite în Politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal în procesul de recrutare, publicată pe pagina https://www.sebo.md/pagina/cariera

E-mail: hr@sebo.md
060500045

Sebo Credit SRL
Adresa
Chișinău
Studii
Orice
Experienta de munca
Posibil fără experiență
Salariu
Nespecificat
Grafic de munca
Part-time
Locul de muncă
În locația angajatorului
Telefon

Video

Sebo Credit SRL in rețelele de socializare