Responsabilități:
- Răspunde într-un mod profesionist și în timp util la reclamațiile, întrebările și cererile clienților la telefon;
- Furnizează informația corectă și detaliată cu privire la produsele și serviciile companiei;
- Asigură introducerea, verificarea și actualizarea rapidă și exactă a informației în baza de date;
- Alte responsabilități legate de deservirea clienților.
Cerințe:
- Experiența în domeniul deservirei clienţilor constituie un avantaj;
- Cunoașterea standartelor și principiilor de deservire a clienților;
- Cunoștințe de lucru cu MS Word, MS Excel, MS Outlook;
- Asimilare rapidă, responsabilitate și orientare către rezultat;
- Abilități avansate de comunicare în română, rusă, (limba engleză constituie un avantaj).
Aptitudini:
- Abilități înalte de comunicare persuasivă;
- Abilități interpersonale;
- Capacitate de gestionare eficientă a timpului de lucru;
- Flexibilitate.
De ce SEBO?
- Salariu atractiv și beneficii motivante;
- Stagiere achitată;
- Grafic flexibil;
- Angajare oficială;
- Bonusuri de performanță;
- Experiență unică într-o companie internațională și potențial de creștere;
- Traininguri și dezvoltare profesională.
Așteptăm CV-ul tău la adresa: hr@sebo.md cu mențiunea ”Operator Call Center Part-Time” sau sună la 060500045 pentru detalii.
Condițiile privind prelucrarea datelor cu caracter personal sunt stabilite în Politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal în procesul de recrutare, publicată pe pagina https://www.sebo.md/pagina/cariera