Echipa Direcției reglementări este în căutarea unui coleg pentru poziția de Ofițer conformitate.
Obiectivul postului este examinarea proiectelor reglementărilor interne în scopul asigurării conformității acestora atât cu cadrul normativ, cât şi cu alte reglementări ale Băncii, în limita sarcinilor și atribuțiilor funcției; monitorizarea modificărilor operate în actele normative ale RM, identificarea actelor normative aplicabile și evaluarea preliminară a posibilului impact al modificărilor cadrului legal şi de reglementare asupra activităților Băncii.
Ce vei face:
- examinarea, elaborarea opiniilor de conformitate şi avizarea proiectelor reglementărilor interne în scopul asigurării conformității acestora atât cu cadrul normativ în vigoare, cât și cu alte reglementări interne ale Băncii care au tangență cu documentele elaborate, în limita sarcinilor şi atribuțiilor funcției de conformitate;
- participarea la elaborarea şi monitorizarea executării Planului anual de revizuire a DNI;
- monitorizarea modificărilor operate în actele normative ale RM, cu identificarea actelor normative aplicabile și evaluarea preliminară a posibilului impact al modificărilor cadrului legal şi de reglementare asupra activităților Băncii;
- participarea la evaluarea anuală a riscului de conformitate în ansamblu pe bancă.
Ce căutăm:
- Experiență în sistemul bancar de minim 2 ani;
- Studii în domeniul economic sau drept;
- Cunoașterea cadrului normativ și de reglementare în vigoare, necesar exercitării funcției;
- Capacități analitice şi de sinteză;
- Abilități de lucru independent şi în echipă;
- Cunoașterea limbii române și ruse, cunoașterea unei limbi străine (limba engleză) va constitui un avantaj;
- Onestitate, perseverență, responsabilitate, sociabilitate.
Expediază CV-ul: