Cerințe față de candidat:
- Cunoașterea limbilor: româna, rusă;
- Comunicabilă, punctuală, serioasă;
- Capacitate de organizare a timpului și sarcinilor cu respectarea termenelor limită;
- Cunoaștere PC la nivel utilizator;
- Spirit de lucru în echipă.
Descrierea postului:
- Preluarea și direcționarea apelurilor telefonice;
- Primirea, direcționarea și gestionarea corespondenței on-line;
- Efectuarea operațiunilor cu tehnica de birou (xerox, scanner);
- Aprovizionarea oficiului cu materialele necesare (rechizite de birou, etc.);
- Evidența documentelor (contractelor, ș.a.) cu clienții companiei;
- Alte atribuții de secretariat.
Vei beneficia de următoarele condiții:
- Salariu motivant şi KPI-uri;
- Program de lucru: Luni-vineri, orele 9:00-18:00, cu pauză de masă o oră;
- Pachet social complet;
- Lucru într-o echipă tânără şi ambiţioasă.
Aplică acum, trimite CV-ul la adresa hr.citygrup@gmail.com.